5 Mayıs 2013 Pazar

IOPE Temizleme Köpüğü, Etude House ve Nature Republic'den Seçmeler

Uzun bir aradan sonra yeniden bloga döndüm. Tabi bu arada boş durmadım yemek yapmaya ve alışverişe devam. Fena sardım bu aralar. Ebay'dan elbise aldım bir sürü fiyatlarına dayanamadım 10 lira ile 20 lira arasında takıldım genelde tabi hehe.
 Aslında bu ürünleri alalı bayağı olmuştu. Ama şu ara bloglarda uzakdoğu ürünleri meşhur olunca bir de ben yazayım dedim. Kore'ye gittiğimde almıştım IOPE'nin temizleme köpüğünü. Yanındaki portakallı kremi ise tur rehberimiz doğum günümde vermişti. Malum doğum günüm Korede olunca haliyle unutulmaz oldu ^-^ 
Öncelikle BB kremlerin ününü duymayan yok sanırım. Yok porselen bebek olmalar yok pürüzsüz ciltler felan. Doğrudur, benim cildimde sivilce, siyah nokta vb izler olmasa da yanağımda allık misali kırmızılıklar vardı. BB krem kullanırken çok iyiydi. Cildimin renk tonunu dengeleyip eşitliyordu. Ama sonra nedendir bilinmez yüzümde sivilceler oldu.
Tabi bunun sebebi geçen sene Ebay'den çok ucuza Missha markalı 21 numaralı BB kremi almamdır. Ucuz etin mala kara olur hesabı uyanık satıcı sahte ürün göndermiş. Yazın Kore'de bizzat deneye deneye, çeşit çeşit  BB kremler aldım. İsterseniz yorum olarak atın, hem karşılaştırma yazısı hem de internetten alırken nelere dikkat etmeniz gerekir ayrıntılı yazarım.
Gelelim yorumlara..




Busan'da grupla gezerken bize 50 dolar harçlık verip çok ünlü ve bir o kadar da pahalı dünya markalarını da bünyesinde barındıran meşhur Shinseage AVM'nin önünde bıraktılar. 3 saat verdiler birde. Markanın kozmetik dükkanı değil de alışveriş merkezinin içindeki standların birinde kız yüz için ''trouble care'' adını verdikleri bakım ürününü set halinde satmaya çalışıyordu. Bende BB kremden kalan sivilcelerden bahsedince setin tam benlik olduğunu söyledi. Kız da aynı dertten muzdaripmiş, set iyi gelmiş. Şimdi pürüzsüzdü cildi yani. Ben kendimi bildiğimden en etkilisini verin 1 tane verin demiştim. Kız çok gülmüştü, 2 kere kullan dıye tembihledi ama günde 1 kere kullanıyorum o da genelde yatmadan oluyor. 4 parça ürünü sabah akşam kullanan Asyalıları tebrik ediyorum =)
Ama ona rağmen çok fark ediliyor. Bir kere temizlemesi, kirleri atması ve ferahlandırması gerçekten güzel. Ayrıca sivilce oluşumunu da engelliyor. Ve aşırı bereketli bir ürün. 150 ml idi 12 dolar gibi bir fiyata aldım. Çok az bir miktar tüm yüze yetiyor. 


Nature Republic Eyeliner = 8 Dolar
Kore'deki son günümüzde arkadaşla almıştık. Jel eyeliner dedikleri bu olsa gerek. İçinde müthiş bir  fırçası da var. Hem ince hem kalın sürebilirsiniz. Hatta sürme olarak bile kullanabilirsiniz. Çok kalıcı ve çok keskin bir hava katıyor. Tabi ben hala sürmeyi beceremesem de nadiren tutturuyorum =P


Nature Republic Blemish Balm =  8,9 Dolar
Yandan çekmeyi unutmuşum. Ama göz altı için kapatıcı bu. Morluklar ve izler için. Benim öyle bir sorunum yok annem için almıştım. Ama o da çok düzenli kullanmadı ve hala bir sürü var içinde. Arada makyaj bazı olarak kullanıyorum ama bileniniz var mı bir zararı olur mu ki ???Sonuçta baz diye üretimedi ama ha göz üstü ha göz altı diye düşündüm ama doğru mu yanlış mı bilemiyorum. (-_-)


Etude Houce Magic Tint Balm = 5 Dolar
Çok ucuz değil mi ? Ve bir o kadar da çok. Temmuzdan beri kullanıyorum ve hâlâ yarılayamadım. Çok parlak bir kırmızı rengi var ışıl ışıl. Ve balm olduğu için dudağı aynı zamanda besliyor. Hem çatlayıp kurumasını engel oluyor hem de renk veriyor. Aynı zamanda uçup gitmiyor kalıcı da.


 Kore'de iken Semyung Üniversitesinde hediye edilen kalemler. Çok ince yazıyorlar ve dikdörtgen şeklindeler. Ama tutumu ve yazımı çok rahat.



Yazın evlerinde kaldığımız abla bana hediye yollamış İş başa düştü bende yolladım ona. Onunkileri de paylaşırım bir ara. 7 günde ulaştı şükür. =)



27 yorum:

  1. pure beauty ürünleri nasıl sence bi bilgin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore'de bir suru marka var ve her marka hemen hemen her cesit urunden cikariyor. Mesela etude house'un kozmetik urunleri, missha'nin bb kremleri ve laneige'nin nemlendirme, uyku maskesi ve yaslilik karsiti urunlerinin cok meshur olmasi sadece satilmasiyla ilgili.Dedigin markayi hic kullanmadim ama gmarkette acayip populer ve surekli kampanya yapiyorlar.Ozellikle libstick dedigimiz dudak kremleri ve eyelinerleri karsima cikiyordu hep. Sen hangi urun istiyorsun? Ona gore kullanici yorumlarinA bakabilirim gmarket guvenilir bu konuda..Ya da siteyi cozersen sen bak ^-^

      Sil
    2. öncelikle cevapladığın için teşekkürler. köpük temizleyicisini ve tonik i istiyorum.benim için bakabilirmisin =)

      Sil
    3. Tabi beklemede kal o zaman =)

      Sil
    4. Bu arada tonık derken genıs oldu biraz BB oncesı losyondan we essence den once surulen tonık mı yoksa temızleme ıle mı alakalı o da ?

      Sil
    5. white& bright tonik diye geciyor. daha çok BB öncesi sürülen losyon gibi. temizleme ile alakalı değil pek. =)

      Sil
    6. tamamdır ama bb oncesı tek tonık değil ustune essence de alabılırsın genelde 4 urun kullanıyorlar ama ben hem 4 e yetısemem hem de kargo artar dıye essence ve tonık almıstım o sekılde hesaplı setlere bakayım mı yoksa tek tonıkte kararlı mısın ?

      Sil
    7. bu marka Türkiye'de satılıyor. sadece yorumlara bakman yeterli sanırım =)

      Sil
    8. Yorumlari inceledim genelde temizleme kopugu ve tonigini beraber kullaniyorlarmis. Yagli cildi olanlar uzerine de essence ya da emulsiyon tarzi birsey surup bakim rutinini tamamliyorlarmis ya da yagli cilde tonigin bile yettigini soleyenler vardi. Ama kuru ciltse uzerine gunduz ve gece kremi diye nemlendiricileri de varmis. Turkiyede misshadan baska bir markanin oldugunu bilmiyordum ama alirsan bence set halinde al. Ne amacla almak istiyorsun bilmiyorum ama beyazlatan inci serisi ve aqua serisi varmis birde onu alanlar cok memnunmus 1 ayda etkisini gormusler bir daha bir daha almislar.
      Gmarketin ve Korelilern yalancisiyim ^^ Olumsuz yorum pek yoktu sadece laneige ile kiyaslaninca kotu demisler ama o marka zaten cok pahali yani dogal olarak onun yaninda kotu kalir. Kisacasi alabilirsin

      Sil
    9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    10. enim için araştırdığın için teşekkür ederim. Şimdi rahatlıkla alabilirim. laneige markasını duymamıştım. =)

      Sil
  2. tatlım cilt bakım uzmanı değilim ama göz altı ve üstü için hep farklı farklı kremler kullanılır..
    gözlerimiz çok kıymetlidir. bence emin olmadan kullanma..
    :))

    YanıtlaSil
  3. Çok haklısınız. Teşekkür ediyorum. Zaten şüphelerim vardı, bırakıyım en iyisi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız derken?? ohhh çok büyük bir resmiyet sezdimm..
      ama olmaz ki öyleee (:

      Sil
    2. Haha seslı güldüm yoruma =)
      Aslında içimden gelerek haklısın demıstım ama sonra daha ilk yorum yapan birine hemencecik saygısız konusmayım demıstım =)

      Sil
    3. ahh canım içtenlik bu içtenlik biz Koreseverler böyleyizz.. öyle değil mi? =)

      Sil
    4. Tam üstüne bastın =)

      Sil
    5. ayrıca tatlım yaa bu bb kremden fazla var mı elinde :P :D

      Sil
    6. Var canım hangi marka istiyorsun? ben 3 taneyi bir anda açtım da elimde açılmadık tek paket war..Ama geçen avonun testerlerı gectı elıme avon da ıyı gıbı bu konuda tabı Uzakdoguluların elıne su dokemezler. Ben Koredeyken dolar uzerınden aldıgım ıcın ve yaz ıcın uygun olsun dıye 40 faktor koruması da var o yuzden benımkı bıraz tuzlu canım =)

      Sil
    7. hımmm sivilcelerime falan da iyi gelmiş demişsin yaa canım o yüzden istedim.. azranın reklamını yaptıgı avon bb kremi biliyorum. ama bilmiyorum iyi midir ki?? :/

      Sil
    8. Walla ben uzakdoguya guvenıyorum tek.
      Sivilcelerime iyi gelen bu temızleme kopugu bb krem deıl
      Ama bb kremı de uzun sure kullanımda hem sıvılcelere hem de cılt kusurlarına ıyı geldıgı yazıyor. Elımde bı suru kore markasının testerı var yakın bır yerde olsan werırdım =(
      Video için de benı face den ekle de bb cream fotolarını da gonderıyım ıstersen
      https://www.facebook.com/serife.bilgic.3?ref=tn_tnmn

      Sil
    9. tamam tatlım ekledim bileee (:

      Sil
    10. mesaj kutunu kontrol et o zaman =)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Bunu aldıktan sonra tur rehberımız gormustu elimde. Korelı bırı mı yardım ettı nasıl buldun bunu deyip, bende kullandım bak cıldım nasıl dıye cıldını göstermişti.
      Rehberimiz de baby face bir erkekti hani =) Bilmem anlatabıldım mı hehe =)

      Sil
  5. Merhaba :) Eski bir post ama şansımı deniyim yinede . (((Doğrudur, benim cildimde sivilce, siyah nokta vb izler olmasa da yanağımda allık misali kırmızılıklar vardı. BB krem kullanırken çok iyiydi. Cildimin renk tonunu dengeleyip eşitliyordu. Ama sonra nedendir bilinmez yüzümde sivilceler oldu.
    Tabi bunun sebebi geçen sene Ebay'den çok ucuza Missha markalı 21 numaralı BB kremi almamdır. Ucuz etin mala kara olur hesabı uyanık satıcı sahte ürün göndermiş. Yazın Kore'de bizzat deneye deneye, çeşit çeşit BB kremler aldım. İsterseniz yorum olarak atın, hem karşılaştırma yazısı hem de internetten alırken nelere dikkat etmeniz gerekir ayrıntılı yazarım.
    Gelelim yorumlara..))))

    Demişsin ya Bununla ilgili bilgi verebilirmisin bana ? :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli. Eksik gördüğünüz bir yer olursa çekinmeyin ^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...