3 Şubat 2013 Pazar

Doa Kozmetik ve Benim Yorumlarım

Uzun zamandır araştırıyordum, takip ediyordum bende aldım felan dersem yalan olur sanırım. =) Daha önce rasgele bir blogda doğal biberli şampuan diye birşey görmüştüm. Satın alan kişinin de saç dökülmesi benimkine benziyordu, genetik bir sorun, kansızlık, vitaminsizlik tarzı birşey yok ama sadece dökülüyor. Biberli bitki özlü bir şampuanın bunu tamamen bitirdiğini yazmıştı. Bende bir süredir Bim'den biobis felan alıyordum ama o da pek bitkisel gibi değil gayet güzel kokusu vardı ve iyi de köpürüyordu. Bende kesin çözüm felan deyince alayım dedim pahalı da bana göre 40 lira gibi bir fiyatı var, kargoyla 45 felandı.
Neyse ben sipariş ettim, ertesi gün de geldi çok memnun oldum tabi, hemen deneyim dedim, tabi ilk denemede birşey anlamadım ama sonra kutusuna bir baktım. Tarihi geçmiş ürünün hemde 1-2 ay felan değil tamı tamına 6 ay. Bitkisel şey sonucta ne olacak dedım ama gene de bır mail atıp yenısını talep ettim. Dedikleri şey şu, ürünü faturası ıle bırlıkte sıkayet dılekcesı ıle kargolayacakmışım, ona göre belki(altını çiziyorum belki) yeni ürün göndereceklermiş. Ölme eşeğim ölme...Tabi vazgeçtim göndermekten. Hala duruyor arada kullanırım belki..=)

Gel gelelim DOA ile tanışmama...

Sonra başka bir blogda Doa ürünlerinin methini duymayan yok sanırım, bitkisel yağları şöyle iyi böyle iyi diye yazılar görünce bende merak edip baktım siteye. Böyle doğal, bitkisel yağları, çayları felan seven birisi olarak hemen incelemeye başladım. İlk olarak saç bakım kısmına baktım. Burda da sülfatsız, tuzsuz saça zarar vermeyen doğal bir şampuan gördüm. Hem de 10 lira civarı, birde dökülmeye karşı yağ o da 10 lira civarı. Zaten 20 lira üstüne de kargo ücretsizdi. Hemen sipariş ettim bir de bunu deneyeyim diye..

                                
şampuan


saç bakım yağı

                                  

















keratinli saç maskesi
*fotoğraflar alıntıdır

Bu maske de hediye geldi. Daha kullanmadığım için yorum yapamayacağım ama yorumları okuduğum kadarıyla bu maskenin satışa sunulmasını isteyenler bile varmış. Bakalım artık bende nasıl olacak.

Gelelim saç bakım yağına... Her ne kadar içerikleri farklı olsa da daha önce de saç dökülmesine karşı attardan bir yağ almıştım ama çok zor kullanmıştım. Çünkü hem uygulaması zordu, hem de çok çok kötü kokuyordu. Fena değildi aslında ama saça süürüp poşetleyip 4 saat o kokuyla yağlı yağlı dolaşmak pek akıl karı değildi. Bu yağın da kokusundan korkuyordum açıkcası ama yarım saat bir saat gibi kısa bekleme süresi olunca gene daha iyidir diye düşündüm. Ama o da ne. Bu yağda da bir koku var ama asıl o kokuyu bastıran bir mentol kokusu var ki saça sürdüğünüz anda yağlandırmaktan ziyade ferahlatıyor. Öyle ferahlamışım ki bekleme süresini bile unutmuşum :)

Gelelim şampuana..Çok fazla bir özelliği olduğunu söyleyemem. Bakınca anlaşılıyor zaten, bitkiler fışkırıyor. Kokusu yok denecek kadar az ve hıc köpürmüyor nerdeyse. Ama saçları öyle bir yumuşak yapıyor ki hani derler ya ipeksi yumuşaklık diye o kavramı anlamış bulundum bu şampuanla. Zararsız olması da çok iyi zaten. Herhangi kimyasal krem kullanmadan sadece yıkamayla ipeksi saçlar..

Tabi ben durur muyum alışverişe devam ettim. Bu şampuandan ve saç kreminden sipariş ettim. İkisi bir arada indirimdeymiş ondan. Birde katı parfümler varmış Merakımdan bir de ondan sipariş edip 20 liraya tamamladık bakalım gene. Onlar gelince kullanıp gene yorumlarını yazarım.

NOT: Blogun adı Güney Kore ve Korece ama buna aykırı bir yazı oldu sanırım. Ne yapsam ki blogun adını mı değiştirsem acaba? Arada böyle yazılar için...Yoksa bu tarz ilk ve son yazım mı olsun ???

12 yorum:

  1. ilk olsun ama son olmasın lütfen sonuçta bunlar faydalı paylaşımlar.

    YanıtlaSil
  2. Yok yok devam et,güncel bir blog olmuş olur :))
    Malesef bende kansızlık ve b12 vitamin eksikliği var,bu sebepten saçlarım hem cansız ve kuru hem de çok dökülüyor.Bende artık bitkilere yönelmeye karar verdim,zira o kadar para verip alıyorum şampuanları ama pek işe yaramıyor.Bu ürünü denicem :)

    YanıtlaSil
  3. Once cildiyeye git bence..Benim de ayniydi cunku once kansizlik ve vitamin eksikliginin giderilmesi gerekiyor. Sonra da bunlari kullan ama yag da kesin al bence..Ikisi bir arada daha iyi olur bence..

    YanıtlaSil
  4. Doanın şampuanını ve saç kremini ben de almıştım. Saç kremi son kullanma tarihi bitmek üzere olan (2 ay kalan) bir ürün olarak ulaştı elime. O yüzden pek kullanamadım. Şampuanını da sevmedim. Ama dökülmeye karşı bir yağı vardı onu kullanıyorum. Kokusu da harika. Bir de pirinç kepeği yağı almıştım. Yağlı bir cildim olmasına rağmen onu da en az haftada bir kez sürüyorum. Saf yağ olmasına rağmen vıcık vıcık yapmıyor. İyi bir ürün.

    YanıtlaSil
  5. Saç kremini kullanmadım ama şampuan iyi bence. Yağı bende kullanıyorum. Pirinç kepeği yağı ne için ? Neye iyi geliyor hiç duymamıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pirinç kepeği yağı cildi güneşin zararlı etkilerinden koruyor. Ve cildi beyazlatıyormuş. Ben epey esmer olduğum için o konuda bana bir etkisi olacağını sanmıyorum :)) Ben cildiğimi sağlıklı ve doğal yollardan nemlendirmek için kullanıyorum.

      Ayrıca doanın şampuanları değişmiş; benim kullandıklarım bunlar değildi. Ama tekrar enemeye cesaretim yok.

      Sil
    2. Hmm ıyıymıs. Belkı bende denerım.
      Ya bıtkısel ama cok hafıf de olsa hoş kokusu da var. Tabi diğer şampuanlar gibi değil ama zararsız en azından. =)

      Sil
  6. Merhaba . Guzzinin bloguna yorum bırakan kleinn klein sizmisiniz. Orada sanırım gmarketten siparişlerinizin geldigini yazmışsınız. Siz Türkiye'demi yasiyosunuz. Malum gümrük sorunundan dolayı sıkıntı olmadan ürünleri alabildinizmi. Ben de Laneige ürünlerinden almak istiyorum. Gmarket ebaya göre daha uygun. Ama guzzi gmarkette ürün takip kodu nedeniyle ekstra ücret alındığını yazmış. Free shiping olsa bile bu ücret ödeniyormu. Siz ödediyseniz ne kadar ödediniz. Yoksa bu tarz bı ödeme olmayıp aynen ebaydaki gibi mı alışveriş yapılıyor. Bilgi verirseniz cok sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. merhaba
    Evet o takma adla yorum birakan benim. Burasi da benim blogum oluyor ^^
    Evet Turkiye@de hatta Konyada yasiyorum. Elbette Gmarket ebaye gore daha ucuz. Cunku Koreliler de alisveris icin orayi kullaniyor ve Korede uretilen urunler oldugu icin dogal olarak ucuz ve indirimler hediyeler de oluyor. Takip kodu denilen sey taahhutle gondermek zaten. Turkiyede sehirler arasi gonderirken bile isterseniz bu secenek var ki alisveris oldugu icin olmazsa olmaz bu..Gumruk ucreti felan odenmiyor sadece kargo parasi..Ebayde kimi zaman free shipping olabiliyorken gmarkette boyle birsey yok. Aldiginiz seyin gramina gore oluyor. Tabi Kore wonunun dolara esdeger oldugunu dusunurseniz bu fiyat gramaja gore artiyor. Benimki 600 gram tutuyordu. Yarim kilo olsaydi daha ucuzdu ama sinirdan astik iste. 25 dolar gibi kargo ucreti odedim sonra birde hemen postalanmasi icin 2 dolar daha odedim toplamda 27 dolar kargo parasi verdim. Aldigim lotion ve essence zaten 23 dolardi..Biraz komik bir durum acikcasi krem ucuz kargo pahali...Ama cesitlilik marka ne ararsaniz var tabi. Ve paypal usulu de var Ebay gibi cok rahatlik..5-6 gunde de elime ulasti..Kimi zaman Turkiyeden alinan urunler bile daha gec geliyor.

    YanıtlaSil
  8. Ben gmarkete bakarken free shiping ifadesini görüyorum ama buna rağmen kargo ödeniyor demek. Almak istediğim ürünler ebayda suan toplam $55 civarı gmarkette ise $40. Ama ebayda ekstra ödemeler yok. Sanırım ebay daha mantıklıl. Bende Konya'da 2 yil gorev yapmıştım. Ankara da yasıyorum. Sana bu yazıyı yazarken ilk ebay siparişim geldi. Bb krem ismarlamistim. Endiseliydim kozmetik yasağı nedeniyle ama cok şükür geldi hem de 8 günde. Bilgi verdigin icin saol

    YanıtlaSil
  9. selam banada bu saç bakım kremi hediye gelmişti. denedim ama ilk sefer için fazla yorum yapamayacağım. Gerçi kullananlar çok memnun. Güzel bir blog olmuş..keyifle takip edeceğim. Bana da beklerim. www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli. Eksik gördüğünüz bir yer olursa çekinmeyin ^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...